Spring naar content

Klachtenprocedure

We doen altijd ons best om onze klanten en cliënten zo goed mogelijk te helpen. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, dan vernemen we dit uiteraard graag. Een klacht kan op twee manieren met ons gedeeld worden: mondeling of via het contactformulier. Indien een klacht mondeling wordt geformuleerd, bekijkt de medewerker aan wie de klacht wordt geuit of het mogelijk is om samen met jou tot een oplossing te komen.

Omdat LENGG verschillende soorten dienstverlening aanbiedt, hanteren wij twee aparte klachtenprocedures. Zo weet je zeker dat jouw klacht op de juiste manier wordt behandeld. Lees hier:

"*" geeft vereiste velden aan

Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie van DOKh.

Deze aansluiting biedt een onafhankelijke en betrouwbare manier om eventuele geschillen professioneel en eerlijk op te lossen.

De Geschillencommissie DOKh is een erkend orgaan dat bemiddelt bij klachten of geschillen tussen arbodiensten en hun klanten. Als klant van LENGG kun je er zeker van zijn dat jouw belangen altijd centraal staan en dat er een zorgvuldige procedure wordt gevolgd om tot een oplossing te komen.

Wil je een klacht rechtstreeks melden via DOKh? Dat kan eenvoudig via dit online formulier.

Heb je vragen over onze aansluiting bij de Geschillencommissie DOKh of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op.

Meld je onvrede via geschillen.dokh.nl